نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (9 آذر)
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (9 آذر)
یک شنبه 9 آذر 1399 ساعت 15:21 | بازدید : 17 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (9 آذر)

بازار 9آذر - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (9 آذر)

پس از چند روز ریزش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به سطح 16 تا 17 هزار دلار، اکنون دوباره به بالای 18 هزار دلار رسیده است. ارزش بیشتر کوین های جایگزین نیز افزایش یافته و در یک روز 30 میلیارد دلار به کل ارزش بازار افزوده شده است.

جهش بیت کوین به 18000 دلار

بعد از ریزش مکرر قیمت که از ابتدای این هفته شاهد بودیم و باعث شد بیت کوین بیش از 3000 دلار از ارزش خود را از دست بدهد، این دارایی برای چند روز در حدود 17000 دلار تحکیم شد.

پس از آن بیت کوین چند مرتبه به زیر این سطح افت کرد. هرچند، این وضعیت در روزهای پایانی هفته تغییر کرد. قیمت ارز رمزنگاری شده اول بازار، بالای 17000 دلار شکست و از آن زمان به بعد عقب نشینی نداشته است. بیت کوین دقایقی پیش حتی از مرز 18 هزار دلار هم عبور کرد.

جالب اینجاست که افت قابل ملاحظه 16 درصدی قیمت در اوایل این هفته بر احساسات رسانه های اجتماعی بیت کوین تأثیرگذار نبوده است. به گفته شرکت تحلیل داده سنتیمنت (Santiment)، با وجود تحولات اخیر قیمت، دیدگاه ها همچنان خوش بینانه باقی مانده اند.

احیای مجدد آلتکوین ها

عملکرد کوین های جایگزین در هنگام افت قیمت، حتی از BTC نیز بدتر بود. اتریوم از بالاترین قیمت سالانه خود یعنی 620 دلار تا مرز 485 دلار ریزش کرد. ریپل نیز قبل از رسیدن به 0.46 دلار به مرز 0.80 دلار نزدیک شده بود.

با این حال، هم این دو دارایی، و هم سایر آلتکوین های دیگر، آخر هفته روند بهبود قابل قبولی داشته اند. در مقیاس 24 ساعته، ETH با 6 درصد رشد دیگر با قیمتی در حدود 550 دلار معامله می شود. XRP نیز روند افزایش دو رقمی (13٪) خود را بازیافته و بالای 0.60 دلار ترید شد.

بیت کوین کش (4.5٪)، لایت کوین (7%)، پولکادات (4%) و چینلینک (4%) همگی امروز سبزپوش هستند. با این حال ، کاردانو با افزایش 15 درصدی از همه آنها پیشی گرفته است. بدین ترتیب ADA رتبه هفتم از نظر ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

همانگونه که انتظار میرفت، آلتکوین های دارای ارزش بازار کم و متوسط نوسانات بیشتری را تجربه کرده اند. Horizen با 25 درصد جهش قیمت در این بین پیشرو است. Zilliqa (23%), Dash (18%), Nexo (18%), Numeraire (15%), IOTA (13%), Orchid (11%), Qtum (11%) و Ocean Protocol (10%) نیز بعد از آن قرار دارند.

به طور کلی، ارزش کل بازار رمزنگاری امروز به 535 میلیارد دلار افزایش یافته است که 30 میلیارد افزایش در مقیاس 24 ساعته را نشان میدهد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: cryptopotato



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 69
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 70
:: بازدید ماه : 268
:: بازدید سال : 424
:: بازدید کلی : 2112